Hati Vida tersentuh Jasmin Hamid tak ‘tekan’ suami minta hantaran tinggi, ikhlas bina rumah tangga – “Sekarang musim janda meng4wan ke?”

BERITA perkahwinan pelakon Jasmin Hamid secara tiba-tiba dengan pengurus sendiri pada petang Jumaat lalu mengejutkan peminat dan rakan selebriti.

Turut melahirkan rasa teruja ialah jutawan kosmetik sensasi, Datuk Seri Vida yang tersentuh hati dengan keikhlasan Jasmin mengejar kebahagiannya dalam berumah tangga.

Menurut Vida atau Hasmiza Othman, 50, dia terharu selepas membaca laporan mStar berhubung perkahiwnan serba sederhana Jasmin, 47, dengan pasangannya Nazmir Abd Rahim yang berusia 35 tahun.

“Ia sangat menyentuh hati. Saya terduduk dan termenung selepas membaca berita tentang Jasmin Hamid.

“Sekarang ni musim janda mengaw4n ke?” kata Vida ketika dihubungi mStar.

258337052_641180376908927_8970353033266865014_n

Jasmim dan suaminya, Nazmir selamat bernikah pada Jumaat lalu.

Vida sebelum ini menjadi perhatian ramai selepas dia dan bekas pembantunya, Ahmad Iqbal Zulkefli mencetuskan beberapa siri kontrov3rsi berbekalkan cerita cinta mereka.

Bagaimapun kisah percintaan mereka tidak bertahan lama selepas Iqbal membatalkan hasratnya untuk memperisterikan Vida.

Terdahlu menerusi laporan mStar pada Sabtu, Jasmin berkata tiada keperluan untuk meminta hantaran mewah daripada suaminya itu selain enggan membebankan pemuda berkenaan.

Ia sangat menyentuh hati. Saya terduduk dan termenung selepas membaca berita tentang Jasmin Hamid.

DATUK SERI VIDA

JUTAWAN KOSMETIK

Pada Jumaat, Jasmin dan Nazmir selamat dinikahkan dalam majlis patuh prosedur operasi standard (SOP) di Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (Jawi).

Nazmir dan Jasmin sah bergelar suami isteri kira-kira pukul 3.30 petang disaksikan 10 individu termasuk ibu bapa dan adik-beradik Nazmir serta anak Jasmin.

Jasmin meminta sepersalinan kelengkapan ibadat, mas kahwin RM80 dan sejumlah wang hantaran yang dirahsiakan.

cik b

Vida bimbang dengan keadaan Cik B selepas gadis ini disahkan positif c0v1d-19.

Dalam perkembangan lain, Vida berkata dia bimbang mengenangkan anak sulungnya iaitu Cik B atau nama sebenarnya Edlynn Zamileen Mohd Amin positif c0v1d-19.

Kata Vida walaupun Cik B, 16, tidak menunjukkan simpt0m yang burvk, namun sebagai ibu dia tetap berdoa agar anaknya itu segera pulih.

“Harini Cik B banyak baring je, tapi dia cuba nak gembirakan diri kat dalam bilik sebab tak ada apa yang boleh buat.

“Dia kena varian Delta sebab simpt0m demam yang berlarutan selain tak ada deria bau, tak ada selera makan dan dia banyak tidur.

“Syukur saya tak ada apa-apa, tapi saya lebih bimbangkan Cik B ni sebab dia tak lengkap dua dos lagi,” katanya.

252508460_872827603423231_5491870996173997159_n

Vida dan anak-anaknya bercuti ke Pulau Langkawi baru-baru ini.

Bercerita lanjut, Vida berkata dia masih hairan bagaimanapun Cik B boleh dij4ngkiti v1rus m4ut itu.

“Saya pun hairan macam mana boleh dapat, dia tak pergi mana-mana kecuali dia ikut bercuti dengan saya selasa 14 hari, tak ada pergi mana-mana pun.

“Sebelum ini Cik B alami batvk berd4rah, tak tahu pula kenapa,” katanya.

Pada Jumaat Cik B mengesahkan dia positif c0v1d-19 dan sedang menjalani kuar4ntin kendiri dalam bilik di rumahnya,” katanya.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Media Malaysia

Sumber : Mstar

Be the first to comment on "Hati Vida tersentuh Jasmin Hamid tak ‘tekan’ suami minta hantaran tinggi, ikhlas bina rumah tangga – “Sekarang musim janda meng4wan ke?”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*